Klantverhaal van Natasha & Connor
Een incomplete en slechte installatie
Conner nam als eerste contact met ons op, en na een kort telefoongesprek maakten we een afspraak bij zijn tiny house. Bij aankomst was al gauw duidelijk dat de situatie niet al te best was. Het huidige installatiewerk was van hele slechte kwaliteit. Hier konden wij de warmtepomp helaas niet op aansluiten. Samen met Conner bespraken we de situatie en adviseerden we hem om de hele installatie te verwijderen en opnieuw te laten maken. Dit gaf ons de kans om alles op de juiste manier aan te sluiten, zodat de Viessmann warmtepomp zijn werk kon doen zoals bedoeld: efficiënt en betrouwbaar. En Conner eindelijk kon genieten van een warm tiny house, en fijn warm tapwater.
Een onverwachte tweede opdracht
Een paar dagen na het eerste klantencontact met Conner, ontvingen we opnieuw een aanvraag. Deze keer van zijn buurvrouw, Natasha. Tot onze verrassing vertelde zij precies hetzelfde verhaal. Ook zij had te maken gehad met dezelfde aannemer, die niet alleen haar warmtepompsysteem had achtergelaten in een vergelijkbare staat, maar ook haar vertrouwen in een goede afloop had geschaad. Uiteraard wilden we ook Natasha graag op dezelfde manier helpen: door eerst alles te verwijderen en daarna de warmtepomp op de juiste manier te installeren. Natasha: ‘Via de website van Viessmann kwam ik uit bij FH Team. Ik las goede recensies, ook was het contact direct goed. Hiermee gaven ze mij het vertrouwen dat het goed zou komen met de installatie van de warmtepomp. Daar ben ik ze nog altijd heel dankbaar voor!
Twee tevreden buren
Na het installeren van de warmtepompen bij zowel Conner als Natasha waren beiden erg tevreden. We hebben niet alleen hun warmtepompen correct aangesloten, maar hopelijk ook het vertrouwen hersteld dat was beschadigd door de eerdere aannemer. Natasha verwoord het zo: ‘Ik ben ontzettend blij met de geleverde installatie! Als er iets is dan ben je bij hun bij het juiste adres.’ Project Almere laat wat onze betreft weer zien hoe belangrijk het is om vakwerk te leveren en de klant daarbij centraal te stellen. Wat begon als een enkel verzoek om hulp, groeide uit tot een project waarbij we niet één, maar twee huishoudens hebben geholpen. Hierdoor kunnen nu zowel Conner als Natasha zorgeloos genieten van een energiezuinig tiny house, met een goed werkend verwarmingssysteem.